24 d’oct. 2014

PRÀCTIQUES DE LA UVIC

Bona tarda!
Avui han finalitzat la seva primera estada de tres dies a l'escola la Mar i l'Arnau, que venen a fer les pràctiques del tercer curs del Grau d'Educació Infantil de la UVic. La Mar està al grup de petits i l'Arnau al grup de mitjans.


Tornaran amb nosaltres tres dies més al novembre i després faran una estada intensiva a mitjans de gener fins a finals de febrer.
Avui abans de marxar els hi hem preguntat com s'han sentit aquests tres dies a la nostra escola i això és el que han contestat:

"Vaig arribar a l'escola amb nervis, però m'he sentit molt ben acollida. El millor de tot: l'amor incondicional dels infants. M'encantarà fer les practiques al vostre costat!" - Mar

"És la primera vegada que estic en una aula de 0-3, però estic molt content amb els infants. M'han agafat molta confiança en tan sols els tres dies que he estat. Molt content d'estar fent practiques a la llar d'infants l'arc de Sant Martí" - Arnau

Ens tornem a veure al novembre!

BENVINGUTS A L'ARC DE SANT MARTÍ!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada