28 de set. 2015

PRESENTACIÓ PERSONAL DE PRÀCTIQUES

Hola!
Us volem presentar a les dues noies de pràctiques que ens acompanyen aquest curs 2015-2016.
Són la Laia i la Judit.
La Judit ja feia pràctiques a la nostra escola el curs passat, i estarà amb nosaltres fins novembre en el grup de grans.
Ens ha escrit aquestes línies: "Encara que molt pocs els recordin, els primers anys són els més importants, on aprenen les coses bàsiques per la vida com són les primeres paraules, els colors i el més important, l'expressió i l'adquisició dels hàbits. M'agrada formar part d'aquesta primera etapa de la vida."
Laia estarà a l'escola fent pràctiques fins abril del 2016 al grup de mitjans.
La Laia comparteix amb nosaltres aquestes paraules: "Des de que sóc petita tinc clara la meva vocació, amb només 13 anys vaig començar a fer de cangur. Més endavant, vaig treure'm el títol de monitora de lleure i l'any passat vaig fer el Grau Superior d'Educació Infantil. Aquest any començo les pràctiques en aquesta escola,vinc amb moltes ganes d'aprendre i preparar-me per la meva futura professió".

 
Benvingudes a l'equip de l'arc de Sant Martí!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada